Ostrzeżenie
  • Akceptacja cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Jeżeli nie zaakceptujesz plików cookies, żadne informacje nie będą zbierane, jednocześnie niektóre funkcje strony mogą działać niepoprawnie.

    Zobacz Dyrektywy 2002/58/WE parlamentu europejskiego

Funkcjonowanie placówek medycznych w systemie rynkowym wymaga orientacji na pacjentów i wymaga doskonalenia jakości usług.

Jednym z elementów doskonalenia jest wdrażanie systemów zarządzania jakością w celu łatwiejszego dostosowania się do potrzeb oraz oczekiwań pacjentów. W opiece zdrowotnej produktami w rozumieniu systemu zarządzania jakością są świadczone usługi medyczne (opieka lekarska, pielęgniarska, diagnostyka laboratoryjna i obrazowa itp.)

Przychodnia "KOMUNALNI" mając na celu zapewnienie swoim pacjentom wysokiej jakości świadczeń medycznych wdrożyła i utrzymuje System Zarządzania Jakością ISO 9001.

POLITYKA JAKOŚCI

Przychodnia "KOMUNALNI" sp. z o.o.

działając w ramach Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN 9001 poprzez:

  • rozwój oferowanych usług
  • stałe podnoszenie kwalifikacji personelu
  • unowocześnianie zaplecza medycznego
  • doskonalenie procesów medycznych
uczyni wszystko, aby dostarczać Klientom wysokiej jakości usługi medyczne, podnosić będzie poziom
zadowolenia i satysfakcji naszych Pacjentów  oraz będzie utrzymywać najwyższy standard
usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, medycyny specjalistycznej, medycyny pracy
wraz z diagnostyką i badaniami laboratoryjnymi.
Personel zobowiązuje się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności funkcjonującego
Systemu Zarządzania Jakością.