- Ostrzeżenie
Funkcjonowanie placówek medycznych w systemie rynkowym wymaga orientacji na pacjentów i wymaga doskonalenia jakości usług.
Jednym z elementów doskonalenia jest wdrażanie systemów zarządzania jakością w celu łatwiejszego dostosowania się do potrzeb oraz oczekiwań pacjentów. W opiece zdrowotnej produktami w rozumieniu systemu zarządzania jakością są świadczone usługi medyczne (opieka lekarska, pielęgniarska, diagnostyka laboratoryjna i obrazowa itp.)
Przychodnia "KOMUNALNI" mając na celu zapewnienie swoim pacjentom wysokiej jakości świadczeń medycznych wdrożyła i utrzymuje System Zarządzania Jakością ISO 9001.
POLITYKA JAKOŚCI Przychodnia "KOMUNALNI" sp. z o.o. działając w ramach Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN 9001 poprzez:
zadowolenia i satysfakcji naszych Pacjentów oraz będzie utrzymywać najwyższy standard usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, medycyny specjalistycznej, medycyny pracy wraz z diagnostyką i badaniami laboratoryjnymi. Personel zobowiązuje się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności funkcjonującego Systemu Zarządzania Jakością. |